KP 10 / CD 10 and new round! 7th try!


Tänään ( ti 30.10) on siis KP 10 ja aloitimme uudella, ja tämän kierron ensimmäisellä inssillä su 28.10 eli jo KP 8. Tässä kierrossa emme ajatelleet erityisesti tikuttaa ovulaatiota, vaan pyrkiä tekemään vielä noin viikon verran (ti 6.11 asti) inssejä joka toinen päivä… Eli huomenna (tai siis tänään 30.10, kun klo. on nyt 01.50) on toisen inssin aika.
Arvioitu ovulaatiopäivä on kalenterin mukaan la-su 3.-4.11 eli tällä kertaa ajattelimme olla ajoissa liikkeellä ja jatkaa vielä yhdellä tai kahdella inssillä vielä kalenterin mukaisen ovispäivän jälkeenkin.

Kuten edellisessä postauksessa olikin, niin olemme nyt ottaneet sen lähestymistavan, että emme liikaa tuijota ovulaatioon vaan pyrimme toimimaan samoin (?) kuten moni heteropari toimisi, eli seksiä joka toinen päivä heti edellisten kuukautisten loputtua… emme kuitenkaan aijo jatkaa tätä kahta viikkoa pidempään, koska jokaisen “inssisatsin” saaminen vaatii ylimääräistä työtä ja aikaa sekä “logistista suunnittelua”🙂 Vaikka meillä on nyt useampi luovuttaja käytössä, mutta silti asioiden aikatauluttaminen on haasteellista…

Mutta siis maksimissaan inssit tulisivat nyt olemaan pe 9.11 asti, koska sitten jo 16.-17.11 pääsisi taas testailemaan joskohan tällä kerralla tärppäisi🙂 vai käykö taas niin että “täti tulee kylään” 18.11… Mutta ei tässä muu auta kuin keskittyä itse asiaan ja unohtaa päivien laskeminen… Vaikka tiedämme että olisi kova into testailla ennen KP27:ää, niin olemme sopineet että emme testaa ennen kuin pitäisi olla seuraava KP1 jos menkkoja ei näy, koska Clomifen aloitetaan aina sitten jo KP 3…

So during this round, we have decided not to test ovulation date ( calendar says it would/should be on Sunday Nov. 4th, but we have already started inseminations on last Sunday (Oct 28th) and plan to continue for the next few weeks (like until Friday Nov. 9th), like do the insemination every other day (if possible)… So we wanna try if working outside the “normal ovulation time” will work…

And if everything goes well, Aunt Flo won’t come for a visit on Sunday Nov. 18th… And we can do preg tests like on Nov 16th or 17th… Though we have agreed that we will not test until the periods are lite… But we’ll see… If there will be strong symptoms this time (IF all goes well🙂 ), we might test before the next possible CD 1…

During this round we have 2 donors, but still to get a batch every other day (and do the insemination, can be hard to figure out… because all the logistic arrangements and everyone’s individual timetables.. So it’s gonna be hard, but hopefully worth it! We will keep posting how this all works out and if there will be any clear signs before CD 27…

One thought on “KP 10 / CD 10 and new round! 7th try!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s